خرید از سایت برند آندر آرمور ترکیه Under Armour
نوشته شده توسط : اشکان زایر اومالی

آندر آرمور یک برند تولید کننده پوشاک ورزشی است که با وجودی که مدت زمان زیادی از ظهور آن نمی گذرد اما به خوبی توانسته جایگاه خود را پیدا کند و می توان آن را به عنوان یک برند در حال رونق گرفتن در نظر گرفت. این برند در واقع یک برند آمریکایی است که در در ابتدا تنها به عنوان یک شرکت لباس ورزشی معمولی شناخته می شد. اما به تدریج با گام برداشتن در مسیر موفقیت و پیشرفت توانست به یک برند ورزشی بسیار رده بالا تبدیل شود. به دلیل محبوبیت این برند و نداشتن هیچگونه فروشگاه و نمایندگی در ایران, بر آن شدیم که امکان خرید مستقیم اینترنتی از فروشگاه آنلاین آندر آرمور ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان را توسط پلتفرم ایپک  پورت فراهم نماییم. خرید از سایت آندر آرمور ترکیه با ایپک پورت!

معرفی برند آندر آرمور - Under Armour

شرکت آندر آرمور، یک شرکت لباس‌های ورزشی آمریکایی است که اداره مرکزی آن در بالتیمور، مریلند، ایالات متحده قرار دارد. این شرکت انواع کفش‌ها و لباس‌های ورزشی را تولید می‌کند.
آندر آرمور در تاریخ 25 سپتامبر 1996 توسط کوین پلانک تأسیس شد  کسی که در آن زمان 24 ساله بود و سابقه‌ای به عنوان کاپیتان تیم ، تیم ویژه دانشگاه مریلند در ورزش فوتبال فعالیت داشت . او ابتدا کسب‌ وکار خود  را از زیر زمین مادربزرگش در واشنگتن  دی.سی. آغاز کرد. او وقت خود را با داشتن تنها لباس‌های ورزشی در صندوق عقب ماشین‌اش میگذراند. نخستین فروش تیمی او در انتهای سال 1996 با فروشی به ارزش 17000 دلار رقم خورد و از خانه مادر بزرگش در منطقه دی.سی.  پلانک به بالتیمور نقل مکان کرد.

او به عنوان یک بازافتر در دانشگاه مریلند  پلانک خسته شده بود که مجبور بود پیراهن‌های پوشیده شده از تعرق  را تعویض کند؛ با این حال  او متوجه شد که شلوارهای فشرده‌ای که در حین تمرین می‌پوشیده است خشک می‌مانند. این ایده او را الهام بخشید تا یک پیراهن با استفاده از پارچه مصنوعی ضد تعرق بسازد. پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه مریلند  پلانک نسخه اولیه اولین پیراهنی  را که طراحی کرد بود به همکاران و دوستانش در دانشگاه مریلند که به بازی در لیگ ملی فوتبال امریکا (NFL) رفته بودند  هدیه داد. پلانک به زودی طراحی های خود  را بهبود بخشید و یک پیراهن جدید بافته شده از میکروفیبرها که تعرق  را به دور می‌انداخت  ایجاد کرد. برندهای رقیب معتبر از جمله نایکی، آدیداس و ریبوک خیلی زود  پوشاک ضد تعرق خود را  راه‌اندازی کردند. پلانک انتخاب کرد که در نام شرکت از املای بریتانیایی “آرمور” استفاده کند.

کفش اندر ارمور ساخت کجاست؟

در کنار تنوع بالایی از پوشاک ورزشی، کفش های ورزشی تولید شده توسط برند آندر آرمور نیز جزو محصولاتی بود که به شدت در بازار سر و صدا به پا کرد. این کفش ها نیز طراحی و زیبایی بسیار زیادی داشتند و توانستند تا حدودی نظر مشتریان را به خود جلب کنند. این کفش ها نیز یک محصول آمریکایی هستند که در خارج از آمریکا تولید می شوند.

با این حال تولید محصولات کفش برند آندر آرمور به نسبت سایر محصولات این برند تنوع بسیار کمتری دارد و تمامی کفش های تولیدی اندر آرمور توسط شش تولید کننده در ویتنام، اندونزی و چین به صورت عمده تولید می شود. در سال 2018 برخی از ورزشکاران استفاده از کفش های برند اندر آرمور را تحریم کردند، چرا که گویا این کفش ها کیفیت لازم را نداشتند و برخی از ورزشکاران از این که بعد از استفاده از این کفش ها لایه زیرین کفش بلند می شد و ور می آمد، شاکی بودند.

نکات کلیدی درباره خرید از سایت آندر آرمور ترکیه:

  • کالاهایی را انتخاب فرمایید که تخفیف بالا و قیمت مناسبی دارند.

  • در هنگام ثبت سفارش حتما رنگ و سایز دقیق خود را انتخاب کنید.

  • پس از انتخاب کالا سریعا اقدام به ثبت سفارش در سایت ایپک پورت نمایید چرا که هر لحظه امکان به اتمام رسیدن کالای موردنظرتان در سایت حراجی وجود دارد و امکان شارژ مجدد وجود ندارد.

  • هنگام خرید حتما به نظرات سایر کاربران و امتیاز فروشگاه تامین کننده توجه بفرمایید. امتیاز بالا تر نشان دهنده ی کیفیت سرویس دهی بهتر و محصولات با کیفیت تر نسبت به سایر فروشگاه ها می باشد.

ثبت سفارش خرید از سایت آندر آرمور ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با ایپک پورت

اگر قصد خرید محصولات اورجینال آندر آرمور under armour را دارید، کافیست وارد وب سایت آندر آرمور ترکیه شده و بعد از یافتن محصولات مورد نظر خود لینک آن ها را کپی کرده و در فرم ثبت سفارش خرید از ترکیه در صفحه اول سایت ایپک پورت ثبت نموده و پس از تکمیل اطلاعات طبق آموزش مقاله ی " خرید از ترکیه و تحویل در ایران "، کالای خود را معمولا بین 7 تا 10 روز پس از تحویل محصولات شما به دفتر ترکیه ما از طرف فروشگاه اینترنتی  آندر آرمور درب منزل در ایران تحویل بگیرید. خرید از آندر آرمور ترکیه با ایپک پورت!

سفارش خرید از سایت آندر آرمور ترکیه- Under Armor

آنلاین از وب سایت آندر آرمور ترکیه خرید کنید! خرید اینترنتی محصولات برند آندر آرمور و تحویل فوری در ایران (جمع بندی)

برند آندر آرمور ترکیه با بیش از 25 سال تجربه به یکی از شناخته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین برندهای ورزشی در جهان تبدیل شده که به دلیل تعهد خود به نوآوری، کیفیت و عملکرد بالا در بین ورزشکاران و افراد فعال در سراسر جهان مورد احترام است.

این مجموعه همچنین توانسته ضمن همکاری با سلبریتی‌های مشهور و عرضه مداوم مدل‌های جدید و پرفروش، جایگاه خود را به عنوان پیشرو در صنعت پوشاک و لوازم ورزشی تثبیت کند.با انتخاب برند آندر آرمور، به دنیایی از نوآوری، کیفیت و عملکرد بالا قدم بگذارید و به جمع میلیون‌ها ورزشکار و فرد فعال در سراسر جهان بپیوندید که به این برند مشهور و مورد احترام اعتماد دارند. آندر آرمور حامی شما در مسیر رسیدن به تناسب اندام، ارتقای سطح عملکرد و دستیابی به اهداف ورزشی!

از آنجایی که این برند در ایران هیچگونه نمایندگی و شعبه ای ندارد, اگر شما هم شیفته محصولات برند آندر آرمور هستید و قصد خرید از این برند را دارید کافیست، به سادگی با مراجعه به فروشگاه اینترنتی این برند در کشور ترکیه و انتخاب محصولات مورد نظر خود و ثبت سفارش خرید و تحویل در ایران از طریق ایپک پورت این محصولات را با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ایپک پورت تماس بگیرید.




:: برچسب‌ها: آندر آرمور,سایت آندر آرمور,آندر آرمور ترکیه,under armour ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 شهريور 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: